Cara Mudah Belajar Membuat Pattern-pattern Langsir Hanya dlm 1 Hari




  • Anda tiada asas langsung  dlm jahitan langsir? 
  • tiada mesin jahit?
  • tidak tahu brp banyak kain yang diperlukan untuk membuat pattern2 langsir?
  • tidak kreatif untuk menghasilkan pattern-pattern langsir yang cantik?



  • Jangan bimbang, InsyaAllah dengan menghadiri Kelas Cara Mudah Belajar Membuat Pattern-pattern Langsir Hanya Dlm 1 Hari, segala masalah di atas dapat diselesaikan.
  • Dengan mengikuti kelas saya, anda akan diajar sehingga pandai.


  • Pakej A = 12 pattern (promotion fee RM357, normal fee RM600)
  • Pakej B = 5 pattern (normal fee RM257, no promotion fee)
  • Pakej C = 3pattern (normal fee RM157, no promotion fee)

  • Didalam kelas saya, anda akan diajar taktik dan teknik menghasilkan pattern2 langsir dgn cara yang mudah dan praktikal hanya dalam masa 1 hari sahaja.
  • Yuran hanya bayar sekali sahaja, tetapi jika masih kurang mahir anda boleh datang belajar berkali-kali sehingga mahir tanpa dikenakan sebarang bayaran tambahan.



  • Dengan hanya 1 formula asas, anda akan berupaya menghasilkan pattern-pattern langsir tersendiri mengikut kreativiti dan citarasa anda dengan sungguh mudah dan senang selepas mengikuti kelas saya.













Comments

  1. As Salam Puan, Saya berminat belajar asas Jahitan Langsir. Masih terbuka kah kelas2 latihan ??
    Maklumbalas dr puan amat saya hargai.
    Pls email me zast142002@yahoo.com
    Terima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Langsir MEWAH macam ENGLISH STYLE ?

Pola Royal Scallop

Video Tutorial Cara Membuat Pola Langsir Eyelet